در باره ما:

High Quality . Professional Services

در باره ما: تکنو ماشین ابزار با سابقه 30 ساله

تکنو ماشین ابزار پیشرو درارایه ابزارهای دستی، پنوماتیک، هیدرولیک و تجهیزات با کیفیت و کاربردهای حرفه ای با سابقه حداقل 30 ساله ست.
فنی مهندسی تکنوماشین ابزار درزمینه ارایه ابزارهای استاندارد با نشان بین المللی TUV –VDE  و…..در صنایع خودروسازی،نفت و گاز، پتروشیمی، راهسازی، موتورسیکلت، صنایع مونتاژ وصنایع هوایی پیشرو می باشد. جهت شناخت بیشتر درباره ما کافیست که بدانید این واحد بازرگانی چند نمونه ازبهترین ابزارهای سراسر دنیا را انتخاب نموده و دارای چند نمایندگی از شرکتهای معتبر در بازار ایران است. مثل:
هازت آلمان، ایرگا اسپانیا، هایکو آلمان، کوکن ژاپن ( KOKEN  )، کوکن ژاپن ( KUKEN ) درزمینه ابزار بادی، فورزای اسپانیا بعنوان ساپلایرو بعضی از برندها مثل میتوتویو ژاپنی، هلیوس آلمان، گدور آلمان، سونیک هلندو غیره

اطلاعات بیشتر در باره ما در رابطه با شرکت ها

این واحد بازرگانی دارای طیف گسترده ای از ابزار با بیش از 3000 نوع ابزار و تجهیزات است و توان بالایی در ارائه بهترین قیمتها دارد و شرکتها می توانند با مناسبترین قیمت ابزارهای مورد نیاز خود را از تکنو ماشین ابزار خریداری نمایند. با گذشت بیش از سه دهه از شروع به کار تکنو ماشین ابزار امروزه شرکت ها و کارخانجات بسیاری مشتری و طرف قرارداد ما هستند و با بهترین قیمت و شرایط ویژه ابزار و تجهیزات خود را تامین می کنند، شرکت های بزرگی چون:شرکت ایران خودرو، سایپا، سایپای کاشان، کارخانه فولاد اصفهان، فولاد مبارکه، بهمن دیزل، پارس خودرو، ایران خودرو دیزل، و دیگر کارخانجات صنعتی و تولیدی و غیره.
گروه فنی – مهندسی تکنو ماشین ابزار دارای آموزش آکادمیک، کالیبراسیون و تعمیر ترکمتر، تعمیر و سرویس  ابزارهای بادی و خدمات پس از فروش و نماینده ی رسمی هازت در ایران می باشد. گروه تکنو ماشین ابزار با انتخاب بیش از 20 تولیدکننده مطرح در جهان در زمینه ابزارهای دستی و غیره پیشرو می باشد. در راستای فروش شرکتی و ارائه فاکتور رسمی، ارائه پیش فاکتور از خدمات متداول تکنو ماشین ابزار به شرکت ها و کارخانجات می باشد که قبل از خرید از طریق پیش فاکتور، استعلام قیمت انجام خواهد می شود.
چنانچه ابزارآلات تخصصی و یا محصولات خاص نیاز داشتید و پیداکردن آن برای شما زمان بر بود تکنو ماشین ابزار با داشتن تیم تخصصی و حرفه ای می تواند این محصولات را با کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ما با کارشناسان فروش فنی – مهندسی تکنو ماشین ابزار تماس حاصل نمایید.
برای شناخت بیشتر در باره ما و محصولاتمان حتما از سایت ما دیدن کرده و با ما تماس بگیرید.

http://tmabzar.com تکنو ماشین ابزار

در باره ما