مقالات

تاریخچه کمپانی فورزا با سابقه 50 ساله FORZA COMPANY

کمپانی فورزا

تاریخچه کمپانی فورزا با سابقه 50 ساله FORZA COMPANY

FORZA COMPANY

50 YEARS GAINING EXPERIENCE ON DESIGNING AND MANUFACTURING HAND TOOLS.
Antonio Sampedro founded Forza, a family owned business pioneer in the Spanish special tools manufacturing market. Mr. Sampedro was not only an entrepreneur but most importantly, he had a passion for metal working combined with a continued thrist for new products and tools and manufacturing process development.

تاریخچه کمپانی فورزا با سابقه 50 ساله FORZA COMPANY

تاریخچه کمپانی فورزا:

کسب 50 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای دستی

آنتونیو سامپدرو کمپانی فورزا Forza را تأسیس کرد که یک تجارت پیشگام متعلق به خانواده ی  ایشان در بازار تولید ابزار ویژه اسپانیا ست. آقای سامپدرو نه تنها یک کارآفرین بود، بلکه مهمتر از همه، او اشتیاق زیادی به فلزکاری داشت که با تلاش مداوم برای محصولات و ابزارهای جدید و توسعه فرآیند تولید همراه بود.

پیشگامان فن آوری در سیستم های تولیدی

کمپانی فورزا در نوآوری سیستم های تولیدی جدید، توسعه و ثبت اختراع محصولات بی شمار از پیشگامان است. در تمام این مدت 50 سال فورزا به ارزش هایی که از موسس خود الهام گرفته وفادار بوده است و کیفیت بالای ابزارها بهترین ضمانت فورزاست. 50سال بانکداری، کیفیت در طراحی، ساخت و خدمات، اعتبار محصولات، تمرکز استراتژیک بر نوآوری ابزارهای سفارشی و استفاده از بهترین مواد خام از اولویت های کمپانی فورزا می باشد.FORZA  یک تولید کننده پیشرو در ابزارهای ویژه است که بر تیمی از متخصصان جوان متعهد متکی است که بخش زیادی از تجربه را به ارمغان می آورد. حس عمیق از کیفیت که در ضمانت کامل تمام قطعاتی که تولید می کنند منعکس می شود.

قابلیت تولید محصولات سفارشی به شکل نامحدود:

اشتیاق و سخت کوشی همراه با مهندسی در تولیدات فورزا آشکاراست که شامل طیف گسترده ای از ابزارهای دستی مورد نیاز (متخصص در راه حل های کششی) و همچنین پانچ های فلزی حذفی، ابزارهای خودرو و ماشین آلات نیز می باشد. اولویت اصلی کمپانی فورزا مشتریان و نیازهای مشتریان بالقوه است و کاملاً برای طراحی و ساخت محصولات سفارشی جدید پیشرو هستند.

سازش پایداری محیطی:

FORZA با افتخار از اصول سختگیرانه محیطی، صرفه جویی در انرژی، انتخاب زباله و بازیافت مواد خام پیروی می کند. کمپانی فورزا به کمک 3 نیروگاه، سالانه بیش از 100 کیلووات در ساعت از طریق نصب پنل های خورشیدی تولید می کند.  این رقم برای مصرف دی اکسید کربن تقریباً 1607 درخت در سال است.

تولیدات فورزا:

کمپانی فورزا نه تنها ابزارهای دستی اسپانیایی (عمدتاً کشنده، پیچ شکسته، پانچ فلزی و سایر ابزارهای خودرو) بلکه لوازم جانبی برای تولید کننده ماشین ابزار نیز می باشد.

محصولات تولیدی کمپانی فورزا شامل:

انواع پولی کش ها ( PULLERS ) و کشنده های مکانیکی خارجی – کشنده های فشاری و شکافنده و غیره، (پولی کش:طیف گسترده ای از کشش های مکانیکی و هیدرولیک. به ویژه برای کشیدن بلبرینگ، قرقره، چرخ دنده، محور و بسیاری از قطعات مکانیکی دیگر) و ابزارهایی که در بخش هایی مانند نیروی دریایی، مشاغل عمومی، خودروسازی و هوانوردی در میان سایر موارد هدف قرار می گیرند.  ابزار کارگاه ( فورزا به عنوان یک تولید کننده با کارگاه اختصاصی خود تجربه زیادی در طراحی این نوع ابزارها دارد.).
به طور خلاصه کمپانی فورزا تولید کننده: پولی کش های دستی دو شاخ – سه شاخ، داخل کش ها، توپی کش ها، بلبرینگ کش ها، پولی کش کشویی در ابعاد و ظرفیت های متفاوت می باشد. و نیز آچار فیلتر روغن، پانچ ورق، قلاویز چپ گرد، گیره هیدرولیک، پانچ ورق با سیستم هیدرولیک و همچنین پولی کش هیدرولیک 4 الی 100 تن هم از عمده تولیدات فورزا می باشد.
تکنو ماشین ابزار پیشرو درارایه ابزارهای دستی، پنوماتیک، هیدرولیک و تجهیزات با کیفیت و کاربردهای حرفه ای با سابقه حداقل 30 ساله ست.
فنی مهندسی تکنوماشین ابزار درزمینه ارایه ابزارهای استاندارد با نشان بین المللی TUV –VDE  و…..در صنایع خودروسازی، نفت و گاز، پتروشیمی، راهسازی، موتورسیکلت، صنایع مونتاژ وصنایع هوایی پیشرو می باشد.
جهت شناخت بیشتر درباره ما کافیست که بدانید این واحد بازرگانی چند نمونه ازبهترین ابزارهای سراسر دنیا را انتخاب نموده و دارای چند نمایندگی از شرکتهای معتبر در ایران است. مثل:
هازت آلمان، ایرگا اسپانیا، هایکو آلمان، کوکن ژاپن ( KOKEN  )، کوکن ژاپن ( KUKEN ) درزمینه ابزار بادی، فورزای اسپانیا بعنوان ساپلایر و بعضی از برندها مثل میتوتویو ژاپنی، هلیوس آلمان، گدور آلمان، سونیک هلند و غیره.
این واحد بازرگانی دارای طیف گسترده ای از ابزار با بیش از 3000 نوع ابزار و تجهیزات را ارایه می دهد.
گروه فنی – مهندسی تکنو ماشین ابزار دارای آموزش آکادمیک، کالیبراسیون و تعمیر ترکمتر، تعمیر وسرویس  ابزارهای بادی و خدمات پس از فروش و نماینده ی رسمی شرکت هازت و نماینده انحصاری کمپانی فورزا در ایران می باشد.
گروه تکنو ماشین ابزار با انتخاب بیش از 20 تولیدکننده مطرح در جهان در زمینه ابزارهای دستی و غیره پیشرو می باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ما با کارشناسان فروش فنی – مهندسی تکنو ماشین ابزار تماس حاصل نمایید.

برای شناخت بیشتر در باره ما و محصولات مان حتما از سایت ما دیدن کرده و با ما تماس بگیرید.
مختصری از محصولات کمپاکمپانی فورزانی فورزا در تکنو ماشین ابزار:

پولی کش هیدرولیک 50 تن سه شاخ دو شاخ انرپک فورزا اسپانیا کد: 3352 THXO

پولی کش هیدرولیک فورزا اسپانیا 8 تن پمپ سرخود کد: FORZA 7308ALTHکمپانی فورزا

قلاویز چپ گرد فورزا اسپانیا ست کامل با مته کد:FORZA 5010C

اطلاعات بر گرفته از سایت کمپانی فورزا FORZA

کمپانی فورزا

WWW.forza.es

مقاله مرتبط:

تاریخچه ابزار آلات کوکن ژاپن سابقه 75 ساله (1946) KOKEN TOOLS