مقالات

هازت آلمان تولید کننده ابزار آلات صنعتی (سابقه 155ساله) 1868

هازت آلمان

هازت آلمان تولید کننده ابزار آلات صنعتی (سابقه 155ساله) 1868

    HERMANN   ZERVER    (HAZET)                                         HAZET COMPANYهازت آلمان

هازت آلمان تولید کننده ابزار آلات صنعتی (سابقه 155ساله) 1868

تاریخچه هازت آلمان

از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده ابزار در کشور آلمان کمپانی هازت است که در سال 1868 توسط هرمان زرور تاسیس شد. هازت از اول نام هرمان (HA) و زرور (ZET) گرفته شده است. این شرکت تا به امروز دراختیار 5 نسل از یک خانواده بوده است و سابقه 150 ساله دارد. هازت آلمان از سالها پیش در بازار ابزار ایران با ابزارآلات دستی حضور داشته است و شرکت های بزرگی مانند خودرو سازان ایرانی از ابزار آلات این برند قدرتمند آلمانی استفاده می کردند. هازت در کنار کیفیت فوق العاده بالا و بی نظیر از طراحی پیشرفته ای نیز برخوردار است که در مقایسه با برندهای دیگر آن را تبدیل به یکی از انتخاب های اول خریداران و مصرف کنندگان کرده است.

تاریخچه هازت آلمان با کارخانجات آن ارتباط مستقیم دارد:

هازت آلمان با بیش از 150 سال تجربه در توسعه و تولید ابزارهای دستی، چرخ دستی های ابزار و ابزارهای تخصصی در سه کارخانه در Remscheid و یکی در Heinsberg، یکی از تولیدکنندگان پیشرو برای کاربردهای حرفه ای در صنعت، مهندسی خودرو و هوانوردی است.البته با رعایت استانداردهای کیفیت به طور مداوم از ایده اولیه محصول تا خدمات پس از فروش . هازت آلمان شامل چهار کارخانه می باشد که سه کارخانه ی اصلی در رمشاید (Remscheid) آلمان و یک کارخانه دیگر در هاینسبرگ (Heinsberg) قرار دارد که کلا از بخش ریخته گری تا ساخت CNC از فناوری های مدرن استفاده می شود. در کارخانه ی هازت هاینسبرگ (شماره چهار) که در مرز بلژیک و هلند قرار دارد بخشی از آچارها و ابزارهای دستی و عمومی (حدودا 90%) در آنجا ساخته شده، هندلینگ و به تمام دنیا ارسال می گردد. کارخانه ی شماره یک هازت آلمان در رمشاید تولید ابزار آلات دستی شامل بکس – جعبه بکس و متعلقات بکس – پیچ گوشتی تا آچار – پولی کش – ابزار مخصوص – انبرها – ابزاربادی وشارژی – سره ی پیچ گوشتی – سره ی ترکمتر – جغجغه و غیره رابه عهده دارد. کارخانه ی شماره دوی هازت در رمشاید مجهز به رباط، دستگاه های CNC، دستگاه های جوش اتومات، سالن رنگ و غیره که بیشتر جهت تولید جعبه ابزار، ترولی ابزار از صفر تا صد در این کارخانه انجام می گیرد. کارخانه ی شماره سه هازت آلمان در رمشاید: در این کارخانه بیشتر تکنولوژی تولید انواع ترکمتر شامل ترکمترتقه ای ( کلیک )، سیستم 5000 و سیستم 6000، ترکمتر، پیچ گوشتی، ترکمتر دیجیتال با تکنولوژی مدل جدید STAC و5TAC ارایه می شود که این ترکمتر دارای: برنامه ریزی ،حافظه زیاد، بلوتوس و آلارم هشدار می باشد و کاربرد زیادی در شرکت های خودروسازی دارد.

مختصری در مورد تولیدات کارخانجات هازت آلمان:

ابزارآلات دستی شامل: جعبه بکس،بکس و متعلقات بکس، جغجغه بکس، پیچ گوشتی، ابزارآلات، انواع آچارها، آلن بکسی، چکش، ابزارمخصوص، پولی کش، بوراسکوپ دیجیتال، چکش مخصوص خودرو، فنرجمع کن بادی ودستی، ابزار آلات بازرسی خودرو، ابزار آلات 1000 ولت (عایق دار)، سره پیچ گوشتی، سمبه و قلم، خارجمع کن، بازکن، آچار آلن، بعضی ابزارهای هواپیمایی، جعبه ابزار، ترولی ابزار به صورت پراز ابزار و خالی، ابزارآلات بادی و شارژی، انواع ترکمتر تقه ای، دیجیتال، تست ترکمتر، مولتی پلایر، ابزارآلات صافکاری و ابزارآلات عمومی می باشد. هازت آلمان حدودا دارای 1000 نماینده‎‌ ی فروش درکشور آلمان و 100 نماینده ی فروش در کل دنیا دارد. و جالب توجه اینکه حدودا 1000 بسته ی پستی روزانه از هازت آلمان به تمام نقاط دنیا ارسال می گردد.
مهندسان مجرب با استفاده از جدیدترین کامپیوترهای CAD و “نرم افزارهای پیشرفته” ابزارها و وسایل کمکی تولید را توسعه و طراحی می کنند. داده های تولید شده به روش های مختلفی استفاده می شوند، به عنوان مثال: برای تولید نمونه در کوتاه ترین زمان ممکن یا برای برقراری ارتباط با مشتریان و تامین کنندگان از طریق تبادل داده، کاربرد ابزارها در محیط‌های مجازی یا داده‌های NC تولید شده برای ماشین ‌ابزار شبیه ‌سازی می‌شوند، که سپس تولید ۱۰۰٪ تکرارپذیر قالب‌ها را ممکن می‌سازد. این یک استاندارد با کیفیت بالا را تضمین می کند. هازت از ساده‌ترین ماشین‌های حفاری گرفته تا مراکز حفاری و فرز کاملاً خودکار CNC، فرآیندهای حذف فلزات را در یک پارک ماشین پیچیده پیاده ‌سازی می‌کند.

پوشش نهایی ابزار در هازت آلمان:

لمس نهایی به هر ابزار در کارخانه پوشش کروم نیکل گالوانیکی سازگار با محیط زیست داده می شود. این امر نه تنها آنها را خوب جلوه می دهد، بلکه به ابزارهای با کیفیت HAZET محافظت پایدار در برابر خوردگی می دهد.
در یک مرکز پوشش پودری پیشرفته، تمام رنگ های RAL به طور موثر روی محصولات اعمال می گردد، حتی در اندازه های کوچک و محصولات تقریباً بدون ضایعات حتی در کوتاه ترین زمان ممکن پوشش داده می شوند.

تامین شرکای هازت آلمان:

صنعت خودرو، کارگاه های مستقل و قراردادی خودرو،ادارات، تولید کنندگان تجهیزات اصلی، پمپ بنزین ها، مصرف کنندگان نهایی، مقامات و گروه های خرید دولتی، کارخانه های صنعتی، خطوط هوایی، صنایع دستی و بازرگانی، شرکت های نفت. به جرات می توان گفت که کمپانی هازت آلمان درزمینه تهیه و تولید ابزارآلات صنعتی کارخانجات تولید انواع خودروهای خارجی در جهان مقام اول را داراست. کارخانجات تولید خودرو مانند:
ایوکو – هوندا – سیتروئن – لندروور – جییپ – جگوار – مزدا – هیوندای – اوپل – سیت – پژو – ولکس واگن – آئودی – مرسدس بنز – کیا – ولوو – فیات – اسکودا – فورد – رنو – نیسان – مینی – بی ام و – میتسوبیشی – داکیا – تویوتو – اسکانیا – دوو – شورولت – رنجرور – پورشه – آلفا
  IVECO  HODA  CITROEN  LANDROVER  JEEP  JAGUAR  MAZDA  HYUNDAI  OPEL  SEAT  PEUGEOT  VOLKSWAGEN  AUDI  MERCEDES-BENZ  KIA  VOLVO  FIAT  SKODA  FORD  RENAULT  NISSAN  MINI  BMW  MITSUBISHI  DACIA  TOYOTA  SCANIA  DAEWOO  /  CHEVROLET  ROVER  PORSCHE  ALFA

هازت آلمان

 هازت آلمان

خدمات و آموزش:

هازت آلمان به شرکای خود طیف گسترده ای از اقدامات بازاریابی را برای حمایت و ارتقاء فروش ارائه می دهد. از سیستم های پانل ابزار با طراحی جذاب، پایه های نمایش، فروشگاه های شاخص “مراکز شایستگی”، بروشورها و کاتالوگ ها در محل فروش تا پشتیبانی از نمایشگاه های تجاری داخلی و همچنین آموزش ویژه HAZET برای پرسنل متخصص شرکای ما، در محل یا در HAZET-WELT.  بیست ون نمایشی در آلمان و خارج از کشور خدمات کاملی را در بخش فروش به مشتریان خود ارائه می دهند.

نمایشگاه و مرکز آموزشی “HAZET-WELT”

در حدود 600 متر مربع از فضای اتاق طبقه مشتریان، شرکای فروش و کارمندان می باشد که می توانند طیف گسترده ای از محصولات را از دنیای HAZET پیدا کنند.هسته مرکزی این مرکز جدید، کارگاه زنده است. از یک پلت فرم بالابر، مشتریان و کاربران این فرصت را دارند که نمایش های چشمگیر و مرتبط با تمرین ابزارهای تخصصی هازت را در عمل مشاهده کنند. مشتریان و کاربران حتی می توانند آنها را برای خود امتحان کنند. تمام حوزه‌های محصول ضروری ابزارهای استاندارد و تخصصی را می‌توان در یک مرکز شایستگی نمونه که به‌عنوان یک فروشگاه شاخص ایجاد شده است، پیدا کرد و علاقه‌مندان می‌توانند تصور خوبی از اینکه چنین مرکز صلاحیتی در فروشگاه خود چگونه است به دست آورند. شما می توانید انواع ابزار آلات صنعتی و دستی هازت آلمان را در فروشگاه اینترنتی تکنو ماشین ابزار  مشاهده کنید.

مختصری از پرفروش ترین ابزارهای هازت آلمان در تکنو ماشین ابزار:  

1- انواع ترکمترهای هازت آلمان (دیجیتال – تقه ای یا کلیک) (از پرفروش ترین ها در دنیا)
2- ترولی ابزار که سالیانه حدود 25000 عدد فروش دارد.
جعبه ابزاریوتیلتی (ترولی) هازت آلمان کد: HAZET C166
3- ابزار آلات بادی شامل بکس بادی – فرز بادی – واحد مراقبت – پیچ گوشتی بادی (یکی از پرفروشترین ها در اروپا)
(دریل بادی 13 میلی متر کوکن ژاپن KDR – 1301  KUKEN)
4- متعلقات ترکمتر شامل: سره تخت، سره جغجغه ای و غیره
ترکمتر تقه ای با سر جغجغه ای 800-300 نیوتن متر هازت آلمانno:5145-3CT
5 – تست ترکمتر دیجیتال

6- جعبه بکس جعبه بکس درایو 1/2 اینچ هازت آلمان کد:HAZET 905

7- آچار یکسررینگ جغجغه ای                                                                 

ست آچاریکسررینگ جغجغه یکسرتخت هازت آلمان کد: 606N/12

8- ابزارآلات مخصوص و بعضی از ابزارهای هواپیمایی هازت آلمان
9- انواع چکش ها (پلاستیکی – لاستیکی – مسی)
چکش پلاستیکی هایکو آلمان کد: 2165 HEYCO
10- ابزارهای اندازه گیری: کولیس – میکرومتر – انواع متر (اینچ-میلی متر)
کولیس دیجیتالی مارک HP آلمان کد: HP-132
11- ابزار آلات دستی:
انواع پیچ گوشتی – انواع آچارآلن – ست بیت – انواع انبرها – خارجمع کن – خار باز کن – انواع سنبه ها – انواع سوهان – اره و تیغ اره      انبر بست جمع کن شلنگ 285 میلی متر هازت آلمان کد:1-798
12- انواع پولی کش (دوشاخ – سه شاخ)
(پولی کش هیدرولیک سه شاخ دو شاخ 20 تن انرپک فورزا اسپانیا Forza 3318 THXO)

از قابلیت های ترکمتر هازت آلمان:

 ✔ یکی از قابلیت های ترکمتر سیستم 6000 هازت آلمان نسبت به ترکمتر های با برندهای دیگر این است که این ترکمتر دارای   دقت 2% +- می باشد که هیچ ترکمتری با برندهای دیگر دارای این دقت نیستند.
  ✔ ترکمتر هازت آلمان از انواع مقاوم ترکمترها می باشد و برای سالهای طولانی با روش کار استاندارد می توان از آنها استفاده کرد.

موارد استفاده ترکمتر:

1بیشتر در کارخانجات توسط مهندسین و افراد متخصص و فنی برای چک کردن ترک اتصالات (گشتاور) مورد استفاده قرار می گیرد. 2برای باز و بستن پیچ ها بطور دقیق و یکسان و نیز کنترل کیفیت، اتصالات ایمنی و برای بازرسی و تولید، تحقیق و توسعه، تعمیر و نگهداری از ترکمتر استفاده می شود. 3– در حقیقت مهندسین و متخصصین برای تولید قطعاتی که دارای پیچ و مهره هستند و یا سرویس و نگهداری به طوراستاندارد و بدون مشکل باشد نیاز به ترکمترهای خاص دارند.

اندازه گیری گشتاور:

اندازه گیری گشتاور به دو صورت انجام می گیرد:
اندازه گیری دینامیکی: با استفاده از سنسور الکتریکی (Torque Transducer) در حین بستن انجام می شود و گشتاور اعمال شده به صفحه نمایش (Display) منتقل می شود. (ابزار برقی)
اندازه گیری استاتیکی: با استفاده از ترکمتر (Torquemeter) و پس از بستن انجام می شود.
دقت اندازه گیری دینامیکی بیشتر از استاتیکی است. زیرا در اندازه گیری استاتیکی به دلیل خطای دید انسان درهنگام خواندن گشتاور و اعمال گشتاور مضاعف بعد از بستن، گشتاوری بیشتر از گشتاور اعمال شده بر اتصال مشاهده می ‎گردد.

اهداف تعیین شده کمپانی هازت آلمان:

1- حفظ تحکیم و تقویت موقعیت پیشرو خود در میان سازندگان ابزار
2- بالاتر رفتن از هر شکلی از حد وسط
3- بهتر و سریعتر از رقبا شدن نسبت قیمت به عملکرد محصولات مان و پذیرش آنها در بازار و برند با کیفیت جهانی ما – HAZET – و محصولات آن و همچنین خدمات ما (علاوه بر کیفیت بالای محصول با مزایای کاربر برجسته، این وعده عملکرد همچنین شامل کیفیت بالای فرآیند در تمام بخش‌ها و فرآیندهای تجاری است.) و بهبود مستمر عملکرد سازمان تنها با بهبود مستمر فرآیندها، محصولات و خدمات ممکن است. قدرت مالی و درآمد امروز ما اساس اقدامات فردای ما را تشکیل می دهد.ما این موفقیت را از طریق تداوم همراه با آمادگی برای اقدام به دست می آوریم.هازت با در نظر گرفتن نتیجه هدف کار می کند – به نفع مشتریان و کاربران یکسان. فرآیندها، امکانات و محصولات ما به گونه‌ای تحقق می‌یابد که اطمینان حاصل شود که سلامت و ایمنی کارکنان ما تحت تأثیر نامطلوب قرار نمی‌گیرند یا در معرض خطر قرار نمی‌گیرند، محصولات ما هیچ خطری برای انسان و محیط زیست ایجاد نمی‌کنند و رویکرد دقیق به منابع به علاوه حفاظت از محیط زیست پیشگیرانه همه اقدامات ما را آگاه می کند. ما به آلمان به عنوان یک مکان تولید متعهد هستیم و به طور مداوم در تلاش هستیم تا کارخانه های خود را در اینجا گسترش دهیم. HAZET آگاه است که فعالیت های ما شامل حفاظت از محیط زیست و همچنین سلامت و ایمنی مردم است.

درباره تکنو ماشین ابزار:

گروه فنی – مهندسی تکنو ماشین ابزار دارای آموزش آکادمیک، کالیبراسیون و تعمیر ترکمتر، تعمیر و سرویس  ابزارهای بادی و خدمات پس از فروش و نماینده ی رسمی هازت آلمان در ایران می باشد. تکنو ماشین ابزار پیشرو درارایه ابزارهای دستی، پنوماتیک، هیدرولیک و تجهیزات با کیفیت و کاربردهای حرفه ای با سابقه حداقل 30 ساله ست. فنی مهندسی تکنو ماشین ابزار درزمینه ارایه ابزارهای استاندارد با نشان بین المللی TUV –VDE  و…..در صنایع خودروسازی،نفت و گاز، پتروشیمی، راهسازی، موتورسیکلت، صنایع مونتاژ وصنایع هوایی پیشرو می باشد. جهت شناخت بیشتر درباره ما کافیست که بدانید این واحد بازرگانی چند نمونه ازبهترین ابزارهای سراسر دنیا را انتخاب نموده و دارای چند نمایندگی از شرکتهای معتبر در ایران است. مثل:
هازت آلمان، ایرگا اسپانیا، هایکو آلمان، کوکن ژاپن ( KOKEN  )، کوکن ژاپن ( KUKEN ) درزمینه ابزار بادی، فورزای اسپانیا بعنوان ساپلایرو بعضی از برندها مثل میتوتویو ژاپنی، هلیوس آلمان، گدور آلمان، سونیک هلند و…..این واحد بازرگانی دارای طیف گسترده ای از ابزار با بیش از 3000 نوع ابزار و تجهیزات را ارایه می دهد.
گروه تکنو ماشین ابزار با انتخاب بیش از 20 تولیدکننده مطرح در جهان در زمینه ابزارهای دستی و……. پیشرو می باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر در باره ما و یا جهت خرید با کارشناسان فروش فنی – مهندسی تکنوماشین ابزار تماس حاصل نمایید.✔

هازت آلمان

مقاله مرتبط:

ابزار آلات کوکن با سابقه 75 ساله (1946) KOKEN TOOLS

هازت آلمان